نحوه بازگرداندن کالا:
ما ادعا میکنیم که پشتیبانی خرید واقعی داریم! در همین راستا، نسبت به فروش، کیفیت کالا، سلامت کالا و جلب رضایت مشتری خود را مسئول میدانیم.
اگر پس از تحویل کالا، هرگونه مغایرت نسبت به سفارش ثبت شده توسط مشتری وجود داشته باشد؛ ای ام دی مد بدون قید و شرط ، کالا را از مشتری تحویل میگیرد. پس از بررسی کالای مرجوعی توسط بخش پشتیبانی، اگر کالا از نظر عملکرد دچار ایراد باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال میشود و در صورتی که مشتری بدون هماهنگی کالا را مرجوع کند یا اینکه کالای بازگردانده شده بدون مشکل و سالم باشد، هزینهی ارسال رفت و برگشت بر عهدهی مشتری خواهد بود.
مشتریان ای ام دی مد میتوانند تا 7 روز پس از ثبت سفارش، کالای خود را به هر دلیل، حتی بدون داشتن نقص یا مشکل اساسی بازگردانند که در این صورت نیز هزینه ایاب و ذهاب بر عهده مشتری است. لازم به ذکر است که برگشت کالای سالم، در صورتی که کالا توسط مشتری استفاده شده باشد، حتی در زمان 7 روز بعد از سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نیست و برگشت کالا تا 7 روز پس از ثبت سفارش، در صورت سلامت کامل کالا، سلامت بسته بندی کالا و استفاده نکردن از کالا امکانپذیر خواهد بود. قبل از خرید دقت لازم را به عمل آورید و هنگام تحویل کالا نیز به دقت کالای خود را بدون باز کردن پلمپ بررسی کنید.
برگشت بدون قید و شرط کالایی که توسط مشتری استفاده نشده باشد، بعد از 7 روز امکانپذیر نخواهد بود.
برگشت کالاهای آرایشی و بهداشتی به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.
در تمامی موارد روش پیشنهادی در ای ام دی مد ارسال از طریق سرویس تیپاکس است. انتخاب این روش جهت بازگرداندن کالا موجب صرفهجویی در وقت و هزینه شما خواهد بود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروش ای ام دی مد تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان فروش ای ام دی مد جداً، خودداری کنید.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).