زیبایی پزشکی, سلامتی

محصولات خانگی پزشکی

محصولات خانگی پزشکی

اگر از فردی با یک بیماری، بیماری مزمن یا لاعلاج مراقبت می کنید، ممکن است به محصولات خانگی پزشکی نیاز داشته باشید تا مراقبت از او قابل کنترل تر شود. پزشکان و مراقبان آسایشگاه ممکن است همیشه فوراً در دسترس نباشند. داشتن این وسایل پزشکی در خانه به عنوان یک اقدام احتیاطی می تواند در صورت بروز یک اورژانس جان بیمار را نجات دهد.

این تجهیزات تخصصی جدا از نجات جان بیماران، به مراقبین بهداشتی خانگی نیز کمک می کند تا نوسانات وضعیت پزشکی بیمار را زیر نظر داشته باشند و آنها را قادر می سازد در هنگام مراجعه به متخصصان پزشکی گزارش دقیق تری ارائه دهند.

این تجهیزات برای مراقبین بهداشتی خانگی مفید است – آنها را قادر می سازد مراقبت های بهداشتی مناسب را ارائه دهند و راحتی بیمار را افزایش دهند.

 

داشتن تجهیزات پزشکی خانگی مزایای زیادی دارد. اول از همه، این می تواند راهی مناسب و مقرون به صرفه برای دریافت مراقبت های مورد نیاز شما باشد. تجهیزات پزشکی خانگی نیز می توانند به اطمینان از ایمنی شما کمک کنند، زیرا حمل و نقل آن ها اغلب راحت تر از تجهیزات پزشکی سنتی است. در نهایت، تجهیزات پزشکی خانگی می تواند به کاهش اتکای شما به متخصصان پزشکی خارجی کمک کند.

با این حال، چند مزیت کلیدی برای داشتن تجهیزات پزشکی خانگی وجود دارد. شاید مهم ترین مزیت این باشد که به افراد اجازه می دهد در آسایش خانه خود مراقبت دریافت کنند. این به ویژه برای کسانی که سالخورده هستند یا دارای معلولیت هستند مفید است، زیرا به آنها اجازه می دهد از رفتن به بیمارستان یا خانه سالمندان اجتناب کنند. در نهایت، تجهیزات پزشکی خانگی می تواند آرامش خاطر را برای مراقبین و عزیزان فراهم کند. دانستن اینکه شخصی در مواقع اضطراری به تجهیزات نجات دهنده دسترسی دارد می تواند بسیار اطمینان بخش باشد.

کاربرد محصولات خانگی پزشکی

یک مطالعه نشان داد که افرادی که به آنها تجهیزات پزشکی خانگی داده می‌شود تا به آنها کمک کند زندگی سالم‌تری داشته باشند، نسبت به افرادی که این تجهیزات را دریافت نمی‌کنند، احتمالاً عادت‌های بهداشتی خود را بهبود می‌بخشند. به عنوان مثال، افرادی که تحت اکسیژن درمانی خانگی قرار می‌گیرند، نسبت به افرادی که این درمان را دریافت نمی‌کنند، احتمال بیشتری دارد که ورزش کنند و رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشند. این احتمالاً به دلیل این واقعیت است که داشتن تجهیزات پزشکی خانگی به بیماران کمک می کند تا احساس کنترل بر سلامت خود داشته باشند، که آنها را تشویق به ایجاد تغییرات مثبت می کند.

در صورت اورژانس پزشکی، داشتن تجهیزات مناسب برای تثبیت بیمار تا رسیدن کمک مهم است. تجهیزات پزشکی خانگی می تواند شامل مواردی مانند دفیبریلاتور، ماسک CPR و برانکارد باشد. این اقلام می توانند به نجات جان افراد در زمان نیاز کمک کنند.

مهم است که در مواقع اضطراری وسایل کمک های اولیه را در دسترس داشته باشید. این شامل مواردی مانند باند، گاز و نوار چسب است. اگر فردی مجروح شده باشد، این وسایل می توانند به توقف خونریزی و محافظت از زخم کمک کنند.

یکی دیگر از تجهیزات مهم پزشکی برانکارد است. اگر فردی مجروح یا مریض شود، برانکارد می تواند به او کمک کند تا به محل امنی برسد. همچنین مهم است که در مواقع اضطراری ماسک CPR در دست داشته باشید. اگر بیمار به درستی نفس نمی‌کشد، ماسک CPR می‌تواند به تامین اکسیژن برای بیمار کمک کند.

بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت از جمله علل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده هستند. خبر خوب این است که بسیاری از این شرایط را می توان با دارو و تغییر شیوه زندگی مدیریت کرد. با این حال، حفظ مدیریت بیماری مزمن می تواند یک چالش باشد. اینجاست که تجهیزات پزشکی خانگی وارد می شود.

تجهیزات پزشکی خانگی (HME)

لوازم پزشکی خانگی شامل دستگاه هایی مانند فشارسنج، پالس اکسی متر و دستگاه های تنفسی است که به شما کمک می کند علائم بیماری مزمن و داروهای خود را پیگیری کنید.

لوازم پزشکی خانگی یک راه عالی برای رفع نیاز به روش های پزشکی گران قیمت است. با داشتن تجهیزات مناسب در خانه می توانید از سفر به پزشک یا بیمارستان خودداری کنید. این می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. تجهیزات پزشکی خانگی نیز یک راه عالی برای سالم ماندن است. می توانید از آن برای نظارت بر سلامت خود استفاده کنید و مطمئن شوید که در مسیر اهداف سلامتی خود قرار دارید.

لوازم پزشکی خانگی هم به معنای واقعی و هم به معنای واقعی کلمه می تواند نجات دهنده باشد. برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، تجهیزات پزشکی خانگی می‌توانند نیاز به روش‌های گران قیمت و اغلب ناراحت‌کننده در بیمارستان یا مطب پزشک را برطرف کنند. تجهیزات پزشکی خانگی شامل دستگاه هایی مانند مخازن اکسیژن، نبولایزر و مانیتور فشار خون است. این دستگاه ها به افراد کمک می کنند تا شرایط خود را از راحتی در خانه خود مدیریت کنند.

تجهیزات پزشکی خانگی فقط برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن نیست. همچنین می توان از آن برای کمک به بهبود افراد پس از جراحی یا جراحت استفاده کرد. در واقع، اکنون بسیاری از بیمارستان ها بیماران را تشویق می کنند تا با تجهیزات پزشکی خانگی به خانه بروند تا به بهبودی آنها کمک کنند. این می تواند در هزینه و زمان بیمار صرفه جویی کند، زیرا آنها مجبور نیستند زمان زیادی را در بیمارستان بگذرانند.

 

5 مزیت اصلی داشتن تجهیزات خانگی پزشکی

  • نیاز به اقدامات پزشکی گران قیمت را از بین می برد

بیمارانی که با بیماری‌های مزمن، سبک زندگی یا لاعلاج زندگی می‌کنند، نیاز به مراقبت و نظارت دائمی دارند. نیاز به مراجعه مکرر به بیمارستان می تواند مراقبت از آنها را بسیار پرهزینه کند.

داشتن تجهیزات پزشکی خانگی مانند تخت‌های پزشکی، واحد ECG و آنالایزرهای خون، ادرار و گلوکز می‌تواند در دراز مدت مقرون به صرفه باشد. محصولات خانگی پزشکی به بیماران راحتی می‌دهد و در هزینه‌های پرداخت پول اضافی به شخص ثالث در هر زمان نیاز به آزمایش‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

بیمارستان ها نیز هزینه های خود را تقسیم می کنند، بنابراین بیماران باید برای هر موردی که برای مراقبت از آنها استفاده می شود، از جمله غذا، تخت، و خدمات پرستاران و پزشکان، پرداخت کنند. با سرمایه گذاری در تجهیزات پزشکی خانگی مانند ویلچر و نبولایزر، بیماران پولی را که در غیر این صورت برای اجاره این دستگاه ها یا مراجعه به بیمارستان خرج می کردند، پس انداز می کنند.

  • بیمار را تشویق می کند تا سبک زندگی سالم تری داشته باشد

بیماران مبتلا به بیماری های مزمن از ابزارهای تشخیصی مختلف در دراز مدت برای کمک به مدیریت سلامت خود استفاده می کنند

نتایج آزمایش این دستگاه ها به عنوان یادآوری عمل می کند که بیماران را به مراقبت از سلامت خود ترغیب می کند. این دستگاه‌ها می‌توانند رفتار طولانی‌مدت بیمار را تغییر داده و او را به زندگی سالم‌تری سوق دهند.

 

  • به نظارت بر بیماری های مزمن کمک می کند

بیماری های مزمن مانند آسم، سرطان و دیابت همگی نیاز به مراقبت و مدیریت طولانی مدت دارند.

محصولات خانگی پزشکی یک ابزار پشتیبانی بزرگ هم برای بیماران و هم برای مراقبان بهداشتی خانگی است. این تجهیزات روزانه سلامت بیمار را کنترل می کند و به مراقب کمک می کند تا با مراجعه به پزشک از وضعیت بیمار گزارش دقیقی ارائه دهد.

  • می تواند در صورت اورژانس پزشکی جان انسان ها را نجات دهد

برخی از این دستگاه‌های پزشکی هوشمند و برنامه‌ریزی شده‌اند تا در صورت کاهش سریع بیمار، به تماس‌های اورژانسی اطلاع دهند. این اقدام و پاسخ سریع می تواند جان یک بیمار را نجات دهد.

 

همچنین، از آنجایی که این تجهیزات پزشکی در مواقعی که بیمار به آن نیاز دارد در دسترس است، مراقبت های اورژانسی آسان است تا زمانی که منتظر اولین پاسخ دهندگان هستید. این اقدام سریع می تواند عامل شماره یک برای تعیین زنده بودن یا مرگ بیمار در شرایط اضطراری باشد.

  • ایمنی بیمار را افزایش می دهد

محصولات خانگی پزشکی، مراقبت های بهداشتی در منزل را استاندارد می کند و انجام وظایف مراقبین را آسان تر می کند.

این تجهیزات نظارت و مراقبت از بیماران بدحال را بدون نگرانی از عدم برخورداری از پشتیبانی مناسب پس از خروج از بیمارستان آسان می کند.

خانواده و عزیزان بیمار نیز می توانند با راهنمایی متخصصان پزشکی با اطمینان از تجهیزات استفاده کنند و مطمئن باشند که بدون به خطر انداختن سلامتی آنها به مراقبت از عزیزان خود کمک می کنند.

خرید تجهیزات پزشکی خانگی

قبل از خرید تجهیزات پزشکی خانگی، با متخصصان پزشکی مشورت کنید تا مطمئن شوید که دستگاه‌های بادوام و قابل اعتماد دریافت می‌کنید.

توجه داشته باشید که نظرات مشتریان گذشته را بخوانید تا بدانید که از تجهیزات انتخابی خود چه انتظاری دارید و راهنمای دستورالعمل همراه را بخوانید تا مطمئن شوید که از دستگاه ها به طور ایمن استفاده می کنید.

تجهیزات پزشکی خانگی در مدیریت بیماران مبتلا به شیوه زندگی، بیماری‌های مزمن یا لاعلاج کمک زیادی می‌کند و ارائه مراقبت‌های درجه یک به عزیزان را برای مراقبان استخدام شده آسان‌تر می‌کند.

این تجهیزات همچنین در کاهش هزینه‌های گران قیمت پزشکی ناشی از آزمایش‌های مکرر مؤثر است. با انجام این روش های معمول در خانه، بیماران هزینه های مربوط به آزمایشگاه ها و بیمارستان ها را حذف می کنند.

در حالی که استفاده از بیشتر این تجهیزات آسان است، اما همچنان باید با احتیاط از آنها استفاده کنید زیرا به راحتی می توانند شکسته شوند یا دچار اختلال شوند. با مطالعه همیشه دستورالعمل های سازنده در مورد استفاده از آنها در هزینه های غیر ضروری صرفه جویی کنید و سپس از مزایای کامل تجهیزات پزشکی خانگی بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *